Saturday, August 29, 2009

ToNGKanG P3CAH vs Bulan Puas3



hmmm.....nk jd kan cite khamis mggu lepas
aku awal2 lg dh cabut blk kl.....nk sambut puase la kononnyer........
wt cuti sendiri heheheheh........aku btolak mlm dr segamat.......
aku sampai awal kt kl dlm pkl 10...tp aku merayap jap....
cayang aku cbuk jer cr aku....padahal aku dh pn 'bfoye2' ups.......hehehehe,
pkl 4 pg baru smpai umh....tp ade la tragedi yg terjd
wt kan aku x tido sampai ke siang.
Bkn la Tragedi Buah Epal mcm tajuk lgu kak nita kite 2,
tp tragedi aku gdoh lg dgn cayang aku...........
ape la sek gdoh je, nk jer aku bwk lari cayang aku
tu g umah tok kadi, kawen jer terus.......

first ramadhan,
aku di kerah mcm buruh kasar oleh mama aku.....
kemas seluruh rumah.....peh penat siut....
sapu segale sawang2 dr dlm bilik sampai la ke luar umah...............
habuk bapak byk.... abis umh aku mcm tongkang pecah.............
kami adk beradik di bahagikan dgn keje msg2 oleh mama,
mama tu dh mcm mando jer.....
oleh sbb aku ade alahan aku terpakse la
pakai face mask.....(org pakai bende tu utk H1N1 jer tp aku Habuk1)....
.dr pg sampai ke ptg keje mengemas pn selesai.....
BUT ade lg, MASAK lak utk berbuke......
aku,mama n adk kene wt la keje part time,
masak lak....yg xbest nye aku kene sediakan resepi...
adoi lg la haru.....








lepas 2, keesokan hr nyer, seperti tradisi bln pose yg lepas2.......aku n my cayang akan berbuke kt luar BUT bukan la kt kedai2, atau restoren2 mahupn kt hotel2 (ceeeewah)........aku akn bawak makanan yg aKU masak n ktorg berbuke kt taman........kali ni port kitorg kt atas bukit kt Cheras, best gile dgn pemandangan 1 KUALa LumPUR, nampak jelas giler.....so romantic ...KAHKAHKAHKAH.......

No comments:

Post a Comment