Saturday, August 15, 2009

fighting + tayar bocor


ni crite hr selase ri tu.....
dgn ht berat aku gerak gak g somewhere (yg tau tu senyap jer taw),
aku g dgn ain.... pejalanan amt meletihkan coz aku jer yg drive...
ain tu harap jer ade lesen, tp tkut nk bawak.....
sampai sane dh pn malam.... aku stay umah member aku....
sementare tggu musuh aku tu..... pkl 9.00 mlm....mule perang.... pom pam pom pam....
aku gadoh, smua org tgk.... kt depan umh org lak tu,
biar pn aku ckp penuh la dgn kesopanan n ketatasusilaan tp die mule kurg ajar dulu....
aku pn mula la dgn smash aku.... 2 pn aku xpuas ht gak....
xsempat maki berbakul2, dh die blah..... hmmm...

xpe,
mgkin cre lain akn aku wt..........
ni bkn la aku nk berdendam tp mmg patut aku wt pn....
dh setel bnde tu, aku pn g la bwk mber2 aku mkn, lpas je mkn tgk tayar krete dh leper!!!
siut btl, mcm ner nk lek, terpakse la bermalam kat sane,.....
mmg bawak malang btl g sane.... Eeeeeeeee tak puas hati btl!!!
esknye dlm tgh hari baru gerak blk segamat.........
klas pn tuang la (dialek org kedah)

No comments:

Post a Comment