Monday, August 10, 2009

Alamak vendalism Lagi....



retak sudah cermin ku....retak jgk hati ku...heheheheh...
Mlm tu aku blk sorg diri... dgn hati yg hancur dan luluh kerana die...
semua serba xkene..tibe2 jer aku igt org lain
then cmpur lak geram dgn betine mane ntah,
ngaku cayang aku 2 tunang die lak, ape la...
pastu leh lak die lego num baru mxs aku kt org len....jantan lak tu....
13 org tu... yg msg 2 msg la n ade lak yg call ajak MAIN!!!
Mmg #%&**%$, ape lg aku soh la cayang aku setle kan smua jantan2 sial tu kan....
klu x, mlm tu aku dh wt report polis.... yg tunang aku lak mrh2 aku...
coz pakai byk num.... blk je umh sewe aku, aku pn call la ehem..ehem... aku,
die pn mrh2 aku....
.HMMMMM..... pe lg dgn keadaan xsedar diri n
luar kawalan tertumbuk la cermin almari mak yam..... sakit gak la, luke kt jari2.....
yg aku risau abih la aku klu mak yam tgk.... mengglabah la aku kan,
trus jer msg ina.... ina ckp xyah gnti, bior je... aku pn smpai skrg la xganti2 lg... mase tu syira lek jer, die menjerit tgk cermin tu...aku just senyum...heheheheh....
Dh pecahkan so kene kemas sendiri la kan, xkan org nk kemas kan....

hahahahah

No comments:

Post a Comment