Friday, June 26, 2009

BaLek MenGejuT???

sempene hr bape yg jath 21 hb ri tu aku lek...aku lek ari jumaat, dgn tiket bas xder,tompang je la bus tranasional..... sakit pggang aku, 4 jam tu.... sampi je, cik abg tsyg aku dh tggu anta aku lek umh. Aku dgn panas ati trus amek kete abh g banting serang org kt sane..........pkl 11 lbh baru smpai. ape lg kluar ler ayat maki hamun aku kt dpn umh org kan.... xagak2 r dh la pgang brg aku, ade hati nk g gadai lak, dh la fon aku ko amek!!.........syg aku ade limit la wahai zizi oi.......menyesal aku bercinte dgn ko lahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!! bek aku jge hati org yg betul2 syg aku drpd aku menaroh hrpn kt ko....BODOH!!!.......

ermmmm smbung cite blk....esknye aku xsgke lak mama ajak aku g hr Kuarge Polis kt TMN TASEK TITIWANGSA.....best gak ar kali ni. happening siut...mama habis RM 300 tu shopping,tanpe pengetahuan abh....byk la kitorg bli especially bju tau....




ade mcm polis x..... at least ni la pelapis polis wanita negare yg tersohor....hahahahah. Berangan je lbh kan.....tp ni la cite2 aku. n mama aku nk sgt tgk aku pakai uniform polis..... tp abah aku lak x kasi, die kate adk2 aku leh ikut jejak die....aku ni prmpuan x sesuai.....tp aku x kire nk jgk!!!!! smart x aku pakai baju kemeje terbaru dorg..... siap der name aku lg tau.... jgn jeles yek..



tgk la mama aku ni, ade hati gak la k nek mtr yg lebih besar dr die...........dh la ma, nanti mtr tu trbalek lak kat sebelah tu ha....coz die pn dh xlarat nk posing dh. Tlalu ramai sgt nk brgambar dgn die....... jom kite jln lg....





ni bknnye aku nk bunuh diri tp nk tembak musuh2 aku tu....geram sgt aku la......... if aku dpt 1 ni pn jd la, aku nk bwk lari xblh la pulak, dorg ikat pistol ni siut.... hmmmm klu x dh lame dh aku ni jd pesalah ngr.... ISO tu..........

No comments:

Post a Comment