Thursday, February 26, 2009

mlm pesta muda mudi!!!!






mlm td adalah mlm yg terindah wt aku.....wlu pn xseindah mane la..... aku blk je ptg smalam dh mcm2 aku dgr cite..... bertambah lg kusut kpala aku. Dah la aku baru je blk dr Klang jage boy aku skt,dgn xtidor lg, dh lak aku terdengar cite pasal tiru meniru 2 lg....ckup2la,jgn dipanjang cite lg..... jgn di tegakkan benang yg dh pn basah..... ok. Mlm td disebabkan tension teramat sgt,aku decide dgn kwn baik aku yg merangkap kakak aku jgak la kan,g ronde2 segamat wlu pn ktorg tau hari hujan n byk lg xsignment kne wt..... tp nk wt cm ne kpala dh semak dgn mslh!!! sem ni aku rase kan sem paling teruk.....dh xmcm dulu,kwn dh pn jd musuh, n musuh dh pn jd teman seperjuangan,,,hmmmm ntah la!!! aku bwk dila n adk aku g "merempit" kt dataran....lepaskan segala keluh kesah kt sane.....buatkan diri happy kt sane dgn merakam gmbr2 ktorg..... ktorg dh xmampu nk pk dh....mcm2 dugaan yg dtg....ingin je aku bwk diri if xpk kan mama n abah aku yg nk tgk kejayaan aku!! mcm2 aku n dila bualkan, then aku ajak syira n ina g karoke.....aku n dila balun 14 lagu,sampai pecah ank tekak ni melalak......best sgt2. Hilang la ckit tension ktorg ni...... gelak ketawa same2, nak menangis yg xmenjadi pn same2.....heheheh.... bg aku kwn adalah segala2nye..... baik atau buruk kwn adalh teman di kala susah n senang.... hidup di perantauan memerlukan teman di sisi kita....utk tempat berkongsi suke dan duke.... tanpa teman blh ke kte hidup? mgkn sesetengah korg akn kate blh, tp pk kan la andai hawa dicipta utk adam utk menjadi teman, ni kan kite. So pk la sendiri di sebalek yg tersirat ni..... aku n dila dulu pn perang teruk gile2 but last ktorg msh lg bersama mcm adk beradik..... benda yg dh lepas 2 biarla ia berlalu, andai ia berpanjangan xder untungnye bg kite,sebaleknye kite yg akn rugi kerana hilang kwn!!!! pk kan la..............







No comments:

Post a Comment