Sunday, February 22, 2009

1 minggu sakit jiwa

1 mggu dh berlalu.....test ni sebenarnye memenatkan aku....kene mengadap & mentela'ah buku...if kira2 aku suke la tp ni kne la bace buku yg tebal2....byk la peristiwe terjadi mase aku part 4 ni.... ntah macm mane mase test IM, PM Kamel tangkap budak2 meniru...... hm...dh pulak terkantoi.Ape lg mengamukla PM Kamel tu.... hbs sume lecturer tau.... yg malunye ktorg la gak kan....

but bende dh jd nk wt cmne... redha je la.... yg paling aku tension hr last test.... hari khamis ari tu,dhla ptg ade test Marcom,mlm sambong lak test eco.... mane x tention, 2 test serentak.... minggu tu plg mencabar wt aku.... dh la mlm lepas test tu aku n dila
kelaparan,cr kedai mkn sume tutup...dorg ni mentang2 la malam jumaat, nk tutup je tahu..... ktorg mlm 2 mkn je la burger...... cedih sgt...
mlm 2 gak la aku gdoh dgn smua org.... ntah la aku ni.... ske sgt bad mood.... but aku dh der penghibur lara baru....tp aku pn xblh nk ckp lg sejauh mane hbgn ktorg....byk perkara yg aku kne pk lg....
sumenye membuatkan aku tension!!!!!

No comments:

Post a Comment